malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Världens bästa smärtkräm

Publicerad 2012-03-16 00:02:15 i Fibromyalgi,

Hela dagen har jag haft som en brännskada på halva vänstra handen. Det gör så jäkla ont och går inte att röra eller komma åt alls.. Tur att man har den här krämen alltså, har köpt den i USA och den innehåller alla tre typer av smärtlindring! Helt perfekt, men den är så stark att man domnar där den kommer åt på en sekund! Man hinner inte ens tvätta bort den snabbt så man får smeta på med papper eller nåt. En gång tvättade jag händerna efteråt och kom sedan åt läppen.. Kunde inte dricka alls haha min läpp bara dog :p

My best friend tonight :-)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-03-18 14:19:31

En rekommendation: Köp plast- eller latexhandskar. Finns på ICA eller liknande affär.

Kram! :)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-18 14:47:42

Hej! Tack för tipset! Jag köper från Claes Ohlsson, använder till diskning och rengöring för jag får eksem av massa medel, men har inte haft en tanke på att ha dom till krämen! Haha kram

Postat av: Terese

Publicerad 2012-03-20 11:35:02

Går den att beställa någonstans?

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-20 17:04:46

Terese: Det kan jag ordna! Maila mig på [email protected] kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela