malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Dagen idag

Publicerad 2012-05-22 21:51:00 i Allmänt, Hälsa,

Ååh så skönt det var i solen! Joel kom förbi och hängde med oss en stund. Mimmi är fortfarande helt slut, hon har legat i soffan sen fyra stackarn ;) jag brände mig nog. Hade inte en tanke på att solen kan bränna. Det var så länge sen det var sol! ;) Värmen tar hårt på lilla Mimmi. Får se till att klippa henne lite mer. Hittade en fästing på henne också, ska ta bort den nu. På ögonlocket.

Jag tvättade litegrann idag, dumt jag vet. Men jag måste ju ha rena kläder på mig. Det fick bli kuddöverdragen(hjärnstopp, vad heter det?) också men inte lakanen. Nu insåg Pucko-Malin att fitline activize-pulvret typ är slut. Tur jag har portionspåsar och ac Tea. Jag var helt övertygad om att jag hade en burk till hos mamma. Well well.
Strax är det dags för en promenad med Mimmi. Jag är sååå trött så trött!

Sussa sött!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela