malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Dödstrött.. Hehe

Publicerad 2012-05-20 19:33:00 i Allmänt, Fitline,

Nu är jag helt slut! Haha det var en lång men superrolig dag! Jag och Gustaf åkte rutchkana och byggde bilbana och kollade Håkan och Bumbibjörnarna :)

Christoffer var snäll och hämtade mig så nu ligger jag i sängen. Han drog iväg en sväng och jag lär hinna somna innan han kommer tillbaka. Då ska han laga köttfärssås till mig. Yeeah!

Jag mår verkligen bättre nu när jag dubblat fitline-dosen. Har inte alls lika mördaront som jag skulle haft nu utan det. Jag är mest helt slut, har inte så farligt ont. Me likey!


Tack Zarah för en underbar dag!
Hoppas ni andra också haft en bra dag :)

Kommentarer

Postat av: zarah sillen

Publicerad 2012-05-21 12:28:13

tack värdens bästa Malin, Gustaf är helt slut i dag

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela