malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

God dag

Publicerad 2012-05-23 13:19:00 i Allmänt, Fibromyalgi, Sjukvården,

Fin dag igen! Så himla skönt med sol! Vädret gör allt!! Mimmi är fortfarande lika trött haha. Hon lade sig flera gånger på promenaden. Latis! Jag gick förbi frisören på min gata för en stund sen för det var nästan ett år sen jag klippte mig! Jag vet aldrig vad jag ska ha för frisyr och då blir det inget gjort. Tyvärr hade hon inte tid. Jag är ingen sån som vill boka en tid senare, jag är ingen planerare. Mer impulsiv. Får bli senare eller en annan dag bara. Har det tagit ett år gör inte några dagar nån skillnad ;)

Nu har jag lite spilltid över så har satt mig i gräset vid Våffelhuset. Jag ska ha dejt på Våfflan med Linnea. Hon har också möte på sjukan så vi passar på mellan mötena :D

Kl tre ska jag på samverkanmöte på sjukhuset. Då kommer mina vårdgivare dit och min pappa så har vi möte tillsammans! Jag hade missat att mamma skulle på konferans på Gotland, det var synd. Hon har bättre koll på mig än pappa.
Med det här mötet kanske man kan få en helhetsbild av mig och en lämplig planering framåt. Det är nog bra att de ses så huvudläkaren kan få en helhetsbild. Ska ansöka om hemhjälp också. Jag får inte ihop alla hushållssysslor, behandlingar och hälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela