malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Spännande

Publicerad 2012-05-31 13:53:00 i Fibromyalgi, Hälsa,

Hoppas ni mår bra :) Själv har jag varit extremt trött och slö senaste dagarna. Penicillinet gör mig så trött men friskare blir jag! Igår var jag på en intervju angående bloggning, får se om det leder till nåt men låter väldigt spännande! Ska få besked inom några dagar, berättar då :) Jag är jättetråkig nu, går mest runt som en gäspig zombie, haha. Nu är det läkarbesök strax, sen ska jag försöka gå och sola lite. Är så fruktansvärt stel nu. Jag brukar bli helt slut när jag solat solarium men det hjälper mot stelheten och värken.

Hörs sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela