malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Hemma i min lägenhet igen...

Publicerad 2012-05-12 03:33:00 i Personligt,

Jag hoppas ni har förståelse för att jag har jobbiga saker som händer i mitt liv just nu, som påverkar både kropp och själ. Jag delar med mig när jag är lite starkare för just nu handlar det bara om att ha nära och kära runtomkring mig och ta hand om mig själv så gott det går.


Hursomhelst, som ni märkt har jag inte varit ensam på 1,5 vecka(?) och nu är det första natten själv. Det är också första natten i min egen lägenhet på 4 veckor. Nu har ju mamma och pappa kommit hem igen och min bror kommer hem från USA på måndag. Det är dags att flytta hem igen :(( Jag trivs så mycket bättre hos mina föräldrar. De har stort så orkar man inte städa bort alla högar kommer man fram ändå ;) Mimmi har hämtats hos moster ikväll så jag ska gå över dit och pussa på henne :D
Jag har inte lyckats somnat än. Men snart så! :) Den här lilla vännen sover jag med inatt(substitut för Mimmi och Christoffer).


Hoppas ni sover gott allihop. Bloggen är faktiskt väldigt skön att ha. Jag tycker jag får ett bättre perspektiv när jag måste tänka lite ;) Hoppas ni vill fortsätta läsa <3
Kram!

Kommentarer

Postat av: Jenniey Love

Publicerad 2012-05-12 11:43:29

Kram om<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela