malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Kan inte låta bli att bli rörd

Publicerad 2012-05-05 19:37:00 i Hälsa, Personligt,

Asså jag är så känslosam så det är helt sjukt! Haha.. Jag pratade nyss med moster som har Mimmi hos sig. Det värmer verkligen att folk verkligen bryr sig och ställer upp. Det är ju ingen som är tvungen och just därför blir man så rörd! Det finns så mycket godhet i människor som folk inte hinner se, numera hinner jag se det för det mesta ;) hoppas jag haha.. Bara att moster säger att jag ska ta hand om mig själv och ha det skönt är så himla gulligt :) Det är också sjukt kul att Mimmi får vara "på landet" och vara hund! Det är ju inte riktigt samma sak som att vara i stan. Ibland får man lite dåligt samvete för även om man är ute en himla massa är det inte samma sak som att kunna springa helt fritt.
Det är synd att man inte kan ställa upp på samma sätt tillbaka jämt, men så långt det går vill man ju självklart göra det! Det är det jobbigaste med att vara sjuk, att bara få och inte kunna ge lika mycket tillbaka. Men förr eller senare står man där och kan ge tillbaka hoppas jag ;)

Jag är glad idag. Mår hyfsat bra i Fibron och livet känns bra! Så nu ska jag ta vara på resten av dagen med nära och kära

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela