malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Allt möjligt

Publicerad 2012-05-02 14:09:00 i Hälsa, Personligt,

Halloj! Usch vad allergisk man är nu, hoppas det blommar ut fort! Men vackert är det :D Jag är lite stressad idag, mycket som ska hinnas med. Nu är det kurs och sen läkare osv. Igår var sådär. Drogade ner mig totalt för att klara av att åka till Barkarby. Sen spädde jag på med lite mer medicin och vin. Haha. Så idag är jag medicinbakis :D jag lyckades glömma lunchen i ugnen så det blev helt sönderbränt. Det där med minnet och virrigheten gör en hungrig ibland ;)
Jaja, förhoppningsvis hinner läkarn träffa mig snabbt för jag behöver mer mediciner. Det är så trist att jag inte kan lägga upp bilder från mobilen, så jag MÅSTE sätta på datorn sen..
Efter alla måsten ska jag iväg på Levi's VIP sale, inbjudna får köpa provkollektioner för skampris. Det gillar vi! Har alltid velat ha en skinnjacka, så hoppas jag får tag på en. Förra gången kom en tjej och roffade åt sig ALLA skinnjackor. Sju stycken tyckte hon att hon behövde haha..
Vi hörs sen när jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela