malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Tisdag

Publicerad 2012-05-15 13:10:00 i Hälsa,

Jag höll på att inte komma upp i morse. Bara snoosade(?) hela tiden haha.. Sov så skönt inatt. Nu har jag varit på möte på Hälsokliniken i två timmar. Vi tittade på mina blodkroppar bland annat. Jag har dålig matsmältning, läckande tarm, får inte ut gifter ur kroppen. Jag vill och borde göra födoämnestest men det är så dyrt! Ska se vad man kan få från vården.

Jag ska vidare på helkroppsinsmörjning så stannade till på en liten restaurang och åt rökt papsikasoppa med tranbärsrågbröd och rökt getost. Tänkte först gå till subway men det är inte det bästa för magen ;) Gott var det iallafall! Nu väntar jag på bussen mot Rosenlunds sjukhus.

Sen ska jag hälsa på brorsan och förhoppningsvis ta en powernap :)

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela