malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Vila vila vila

Publicerad 2012-05-28 17:18:00 i Allmänt, Hälsa,

Ja, det är vad som händer här ;) Det blir inte bättre alls. Ligger med värmedyna och har precis tryckt i mig lite mat. Makaroner med frysgrönsaker och ost blev det. Mer engagemang än så blir det inte idag. Jag har på en indisk gammal film i bakgrunden. Har sett mängder med indiska filmer med en gammal kompis från Indien. Jag bodde med henne och hennes bror ett tag för många år sedan. Det var det enda vi gjorde, kollade film, åt och drack indiskt te :) Mys.


Jag har beställt hem lite bacon av karln (skulle kunna leva hela mitt liv på bara bacon). Han vågar sig hit trots halsinfektioner och hela baletten. You gotta love it!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela