malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Update

Publicerad 2012-11-22 15:29:27 i Personligt,

Hej. Jag har haft det så rörigt sista tiden. Mycket som hänt och så så jag har inte riktigt orkat blogga. Det funkar i perioder men ibland känner jag att jag inte räcker till för bloggen också.



Jag kan uppdatera er lite nu iallafall!
Jag har mått dåligt av nedtrappningen, tror det löste ut ett skov.


Nu går det hyfsat men jag sover mycket! Jag har mycket sämre uthållighet än innan och måste jobba för att hålla värken i chack. Det gäller att vila mycket, men samtidigt röra på sig så jag håller upp mitt eländigt låga blodtryck. Mycket värme behövs för att lindra så eltäcket är igång dygnet runt. Mimmi är hos mig till och från och det är så mysigt men hon är en mardröm just nu! Hon vill bara till godisskåpet hela tiden och mår inte riktigt bra av att flänga så mycket mellan mig och mamma som hon gör. Jag måste gå till läkarn snart och diskutera om jag kan vara utan smärtlindring eller inte men jag vill helst inte ta något.
Jag fortsätter i ett nytt inlägg så det inte blir alldeles för långt!

Kram
Malin

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-09-07 23:10:09

Hej, jag har läst igenom en massa av dina inlägg nu. Du har det tufft men du verkar vara en väldigt positiv tjej - härligt!
Har själv reumatism och känner igen mig så mycket i det du skriver. Häng i tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela