malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Back to hell

Publicerad 2012-10-22 09:15:53 i Personligt,

Här blev det inte mycket skrivet ;)
Jag har mått piss bokstavligen hela veckan. Har haft ordentliga abstinenssymtom som ILLAMÅENDE, svettningar och frossa, smärta, mardrömmar m.m. Riktigt helvete har det varit och nu är det dags att ta bort ALL tradolan! Fått 25 mg idag, sen är det finito. Jag har trappat ner 200 mg på en vecka. Helt sjukt och jag mår därefter. Försöker skriva när jag kan, senare idag kommer jag bli riktigt dålig, när sista medicinen går ur kroppen.

Kram
Malln

Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-10-22 21:18:05

Ja, saknar dina inlägg - men blir glad för varje gång du skriver - ett steg närmare målet!!!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela