malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Imorgon är en ny dag

Publicerad 2012-10-14 21:09:57 i Personligt,

Som ni vet trappar jag ner på smärtlindring. Eller jag har stått stilla i fyra veckor nu. Jag har mått så dåligt! Nu börjar det stabilisera sig men imorgon får jag ett nytt hem för ett par veckor. Jag ska ligga på sjukhus med övervakning under nedtrappning av medicinen. Mitt låga blodtryck och mina kramper är ett orosmoment så de vill hålla koll på mig och göra så att jag mår så bra som möjligt under tiden.

Slänger upp ett inlägg när jag kommit dit.


Hoppas ni mår bra allihop!

Kram Malin

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-10-17 16:07:47

Jag ville bara skicka en hälsning o säga att jag hoppas du mår bättre snart. Skickar dig en styrkekram mitt i allt det jobbiga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela