malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Utsättning av tradolan

Publicerad 2012-10-22 20:46:22 i Personligt,

Utsättningssymtomen har kickat in på eftermiddagen. Jag får jag medicin för så det är lite bättre men jättejobbigt med alla konstigheter.

Smärtan är helvetet själv just nu, kan inte resa mig upp. Känns som om någon sågar av benen centimeter för centimeter. Lite i taget men allt på samma gång. Hoppas verkligen det är utsättningen så det går över. Blir muskelavslappnande och Alvedon för att sova sen.



Dom är iallafall snälla här, och väldigt duktiga. Fick mat till sängen nu. Spännande att se hur mycket man får i sig den här gången. :)



Hoppas ni mår bra!

Kram Malin

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2012-12-25 00:59:41

Hej!tycker du att den funkar bra mot smärta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela